Reklama

Uciekamy od tv-reklamy

Pod koniec 2009 roku Ipsos przeprowadziło badania dotyczące kondycji reklam w telewizji. Grupa 1007 respondentów w wieku 15+ opowiedziała o swoich reakcjach na bloki reklamowe i jak się okazało aż 43% ankietowanych przyznaje się do zappingu. 26% zapytanych twierdzi, że zostaje w pokoju, ale nie skupia się na treści reklam, a 16% opuszcza pomieszczenie. Tylko 4% odpowiedzi dotyczyło uważnego oglądania, więc jak widać „przerwa na reklamę” stała się „przerwą od reklamy”.

Z udostępnionych danych wynika także, że do głównych powodów braku zainteresowania tv-reklamą należą: znudzenie oraz irytacja. Nie ma się czemu dziwić, bo widok kolejnej osoby noszącej ze sobą 5 kg proszku do prania lub matki tłumaczącej dziecku budowę jego pampersa przestają porywać tłumy. Konsumenci chcą czegoś więcej, niż źle zdubbingowana „reklamówka” lub ta sama reklama wyświetlana tysiące razy w zbyt długich blokach. Pora na interakcję.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x