Reklama

Uciekamy od tv-reklamy

Niewielu telewidzów zna jego nazwę, ale większość go praktykuje. Zjawisko zappingu – czyli  zmiany kanałów w czasie emisji reklam – jest niezwykle popularne.  Chociaż jego „najlepszy” okres przypada na lata 2004-2006, statystyki dotyczące oglądalności reklam w telewizji nadal nie są zbyt optymistyczne. Z drugiej strony nieco pocieszający jest fakt, że coraz mniej osób wychodzi z pokoju w czasie trwania bloku reklamowego. :P

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x