Abanana, Kampanie reklamowe, Najnowsze, Popularne

Uwielbiam.pl i Abanana znowu w akcji, czyli Nie marnuj w Święta

Agencja Abanana przygotowała dla serwisu Uwielbiam.pl specjalny konkurs Nie marnuj w Święta.

“Święta coraz bliżej. To czas, kiedy z bliskimi osobami przygotowujemy przepyszne i tradycyjne dania. To również czas, kiedy sporo jedzenia się marnuje. Dlatego użytkowników Uwielbiam.pl zachęcamy nie tylko do podzielenia się z nami, jakie świąteczne przepisy kochają i bez których nie wyobrażają sobie Bożego Narodzenia, ale również co robią, żeby nie marnować jedzenia” – mówi Bartłomiej Regucki, Account Manager Abanana.

“Chcemy zmienić nawyki konsumenckie w tak ważnych aspektach, jak wyrzucanie produktów spożywczych i dań, których się nie wykorzystało. Do współudziału w tym zadaniu zapraszamy właśnie uczestników konkursu. Któż inny może przekonać użytkowników portalu i być najbardziej wiarygodnym, jak nie oni sami?” – twierdzi Paulina Kasprzyk, Social Media Specialist Abanana.

Krakowianie są odpowiedzialni za opracowanie koncepcji komunikacji konkursu w social mediach, koordynację i obsługę zgłoszeń, a także za wykonanie części prac graficznych. Na zwycięzców czekają m.in. sprzęty kuchenne Russel Hobbs i zestawy produktów Maspex.

Uwielbiam.pl to innowacyjne miejsce wirtualnych spotkań wszystkich entuzjastów dobrej kuchni i gotowania. Zarówno początkujący, jak i doświadczeni kucharze znajdą tu coś dla siebie. Użytkownicy mają do dyspozycji nie tylko przepisy dopasowane do ich potrzeb, ale także książki kulinarne on-line, porady i ciekawe artykuły, które mogą sami publikować, ale też dzielić się nimi z innymi. Przepisy dostępne są w różnorodnej formie – opisu ze zdjęciami, materiału video lub innowacyjnego cooking mode.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL