Pozycjonowanie

Jak usunąć z Google negatywne treści na czyjś temat?

Jak pozbyć się negatywnych treści z Google?

Jedynym skutecznym rozwiązaniem jest zepchnięcie nieprzychylnych stron na dalsze pozycje poprzez pozycjonowanie stron z pozytywnymi treściami. Mogą to być strony już istniejące, katalogi, czy pozytywne artykuły. Jednak, aby mieć pewność, że te strony nagle nie znikną (bo np. katalog się zamknie), sugeruję tworzyć własne strony w celu ich pozycjonowania. Dodatkowymi atutami będą w tym przypadku możliwość ich edycji i możliwość bieżącej optymalizacji pod Google. Pozycjonowanie stron warto powierzyć wyspecjalizowanym agencjom, takim jak Eura7.

Budowa wizerunku w Google (SEO wizerunkowe)

Wydawać by się mogło, że powyższe działania dotyczą tylko i wyłącznie sytuacji kryzysowych. Nic bardziej mylnego. Coraz częściej kontrahenci poszukują informacji na temat danej firmy / osoby wpisując jej nazwę w Google. Pomyślmy zatem jak bardzo mile będą zaskoczeni, jeżeli znajdą tu stronę firmy, bloga firmowego, artykuły prasowe z udziałem ekspertów firmy, czy informacje o konferencjach, w jakich dana firma bierze udział.

Nie czekaj na kryzys! Buduj swój wizerunek w Google na bieżąco!

#Słowa kluczowe opisujące ten artykuł: pozycjonowanie strony w dół,  obniżanie strony w Google, poprawa wizerunku w Google, usuwanie negatywnych stron z Google, jak usuwać negatywne strony z Google, odbudowa wizerunku w Google.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x