Pozycjonowanie

Jak usunąć z Google negatywne treści na czyjś temat?

Coraz częściej spotykamy się z firmami i osobami, których wizerunek jest skutecznie niszczony przez negatywne treści na ich temat, ogólnie dostępne w Internecie. Co więcej, strony zawierające te treści są czasami w wynikach wyszukiwania Google wyżej, aniżeli strona firmowa. Pomijając to, czy są to treści prawdziwe, czy nieprawdziwe, powstaje pytanie: jak pozycjonować strony w dół, lub inaczej depozycjonować? Innymi słowy, co zrobić, żeby negatywnych stron nie było w pierwszej trzydziestce wyników wyszukiwania Google?

labber.pl

Jak pozbyć się negatywnych treści z Google?

Jedynym skutecznym rozwiązaniem jest zepchnięcie nieprzychylnych stron na dalsze pozycje poprzez pozycjonowanie stron z pozytywnymi treściami. Mogą to być strony już istniejące, katalogi, czy pozytywne artykuły. Jednak, aby mieć pewność, że te strony nagle nie znikną (bo np. katalog się zamknie), sugeruję tworzyć własne strony w celu ich pozycjonowania. Dodatkowymi atutami będą w tym przypadku możliwość ich edycji i możliwość bieżącej optymalizacji pod Google. Pozycjonowanie stron warto powierzyć wyspecjalizowanym agencjom, takim jak Eura7.

Budowa wizerunku w Google (SEO wizerunkowe)

Wydawać by się mogło, że powyższe działania dotyczą tylko i wyłącznie sytuacji kryzysowych. Nic bardziej mylnego. Coraz częściej kontrahenci poszukują informacji na temat danej firmy / osoby wpisując jej nazwę w Google. Pomyślmy zatem jak bardzo mile będą zaskoczeni, jeżeli znajdą tu stronę firmy, bloga firmowego, artykuły prasowe z udziałem ekspertów firmy, czy informacje o konferencjach, w jakich dana firma bierze udział.

Nie czekaj na kryzys! Buduj swój wizerunek w Google na bieżąco!

#Słowa kluczowe opisujące ten artykuł: pozycjonowanie strony w dół,  obniżanie strony w Google, poprawa wizerunku w Google, usuwanie negatywnych stron z Google, jak usuwać negatywne strony z Google, odbudowa wizerunku w Google.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL