Abanana, Social media

Wraca Internet ASAP w Nowym Sączu i Katowicach

Cykl szkoleniowych śniadań marketingowych i warsztatów pod hasłem: Internet ASAP, organizowany w maju tego roku, odniósł duży sukces. Agencja Eura7 wraz ze swoimi Partnerami przygotowała w Nowym Sączu i Katowicach kolejne spotkania o tym profilu. Tym razem podejmiemy wspólnie temat: Social Media, influencer marketing oraz aspekty prawne.

Jak współpracować z influencerami, żeby odnieść sukces i trafić do klienta? Dobra osobiste w biznesie, czyli jak skutecznie chronić wizerunek? Dlaczego rejestrować znak towarowy? Tego i wiele więcej dowiemy się już w październiku.

Dokonamy wspólnie analizy i podsumowania kampanii reklamowych, m.in. w oparciu o zasięg i interakcje Facebook oraz Instagram, bazując na konkretnych przykładach.

Najbliższe śniadania marketingowe, poświęcone powyższym zagadnieniom, odbędą się 4 października w Nowym Sączu, 11 października w Katowicach.

Planowana tematyka spotkań:

Współpraca marki z influencerami okiem agencji interaktywnej – prelegent: Łukasz Wołek, prezes agencji Abanana;

Podsumowanie kampanii reklamowych na bazie zasięgów i interakcji Facebook i Instagram – case study – prelegent: Hubert Wydrych, Head of Product Unamo Social Media;

Prawo w mediach społecznościowych – case study – prelegent: Marek Suchan, Adwokat w Pilch Piotrowski i Partnerzy, Adwokacka spółka partnerska.

Internet ASAP to cykl spotkań, które obejmują śniadania marketingowe oraz warsztaty. Śniadania odbywają się od 2015 roku. Organizatorem Internet ASAP jest spółka Eura7, właściciel agencji interaktywnej Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana.

Co w marketingu piszczy?

Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, duże zainteresowanie wśród uczestników budzą również warsztaty. Organizatorzy zapewniają przestrzeń na dyskusje i nawiązanie nowych kontaktów. „Przez kilka lat byliśmy członkiem nadzwyczajnym IAB Polska, braliśmy udział w konferencjach i wydarzeniach typu case study show. W związku z tym, że członkostwo to nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, postanowiliśmy opuścić IAB i inicjować swoje przedsięwzięcia z korzyścią dla nas i naszych Klientów. Pierwszy cykl śniadań w wyżej wymienionych miastach był na tyle dużym sukcesem, że wracamy tam z kolejną porcją wiedzy i doświadczenia, którą chcemy się podzielić” – mówi Łukasz Wołek, prezes Eura7.

Osoby zainteresowane udziałem w Internet ASAP mogą zarejestrować się tutaj.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL