Abanana, Kampanie reklamowe, Najnowsze

Wystartowała wielkanocna kampania Mosso

Kampania wielkanocna Majonezu Napoleońskiego Mosso, promująca zastosowanie majonezu w świątecznych potrawach, ruszyła w Internecie na przełomie marca i kwietnia. Zgodnie z big ideą marki „… bo jesteś szefem kuchni w Twoim domu!” Internauci mogą się przekonać, dlaczego Majonez Napoleoński świetnie sprawdzi się nie tylko w standardowych zastosowaniach, ale także w ciastach. Główną osią komunikacji jest spot, który wspólnie zrealizowały należąca do Grupy Eura7 agencja Abanana i studio produkcyjne Imperia Film. Za działania mediowe odpowiada hi GRUPA.

Jarosław Dziedzicki, Head of Client Service w Abanana, odpowiedzialny za realizację działań na rzecz Mosso uzupełnia:  „Dla naszej docelowej grupy gotowanie to przede wszystkim okazja do odkrywania nowych możliwości, składników, czy wreszcie smaków. To osoby, które uwielbiają eksperymentować, dlatego łączą nieoczywiste smaki i produkty, ciesząc się z każdej chwili. Dla nich upieczenie tradycyjnej babki w nowoczesny sposób z majonezem to ciekawe wyzwanie, ale przede wszystkim ekscytacja. Dlatego kampania połączyła wspomniane wartości z motywem niespodzianki, którą jest „niestandardowe” zastosowanie Majonezu Napoleońskiego Mosso. Nasz Klient oczekiwał od nas kreatywności, wysmakowanego obrazu i zapamiętywalnego konceptu perswazyjnego i taki produkt otrzymał”.

Kampania objęła efektywne kanały i formaty digital, wybrane sklepy sieci oraz popularne platformy mediowe. Reklamy statyczne i dynamiczne kierują odbiorcę  do specjalnego landing page, do którego smakowite treści zostały zainspirowane przez zespół Abanana. To tutaj odbiorca znajdzie komplet informacji o majonezie Mosso oraz bogactwo – między innymi – wielkanocnych przepisów.

Zaangażowani w projekt:

  • Błażej Balcerzyk, Team Leader Abanana
  • Monika Piasecka, Senior Strategy Planner Abanana
  • Agnieszka Smyth, Senior Copywriter, Abanana
  • Piotr Serafin, Graphic Designer, Abanana
  • Piotr Szmiłyk, Head of Art, Abanana
  • Arkadiusz Pszczółkowski, Chief Operating Officer, hi GRUPA
  • Piotr Jasiołek, Reżyser i producent filmowy, Imperia Film

Oferty pracy w marketingu można znaleźć na stronie Jooble.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x
Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL