Abanana, Social media, Top 5

Za nami Internet ASAP w Katowicach

Wczoraj w Katowicach, w hotelu Silesian odbyło się drugie spotkanie z cyklu szkoleniowych śniadań marketingowych i warsztatów pod hasłem: Internet ASAP.

Agencja Eura7 wraz ze swoimi Partnerami przygotowała w stolicy Górnego Śląska, podobnie jak w Nowym Sączu, wykłady i warsztaty obejmujące swym tematem social media, influencer marketing oraz aspekty prawne działalności firm.

Swoją wiedzę z zakresu współpracy z influencerami mogli poszerzyć PR-owycy oraz marketingowcy. Na tych zagadnieniach skupił się przede wszystkim CEO Abanana i Eura7 – Łukasz Wołek.

O wymierności przedsięwzięć marketingowych mówił Hubert Wydrych, Head of Product Unamo Social Media, który – bazując na konkretnych przykładach – dokonał analizy i podsumowania kampanii reklamowych, także w oparciu o zasięg i interakcje Facebook oraz Instagram.

Podobnie jak w Nowym Sączu największym zainteresowaniem uczestników cieszyły się aspekty prawne działalności firm, ze szczególnym uwzględnieniem wszelkich poczynań marketingowych i relacji z klientami, które przedstawił Marek Suchan z adwokackiej spółki partnerskiej Pilch Piotrowski i Partnerzy.

Internet ASAP to oferta przede wszystkim dla profesjonalistów, zatem w tej edycji wzięli udział przedstawiciele m.in. tak znanych marek jak Santander, Rafineria z Jasła, Luna Polska, iNET Group.

Tym samym zakończył się już dziesiąty cykl tematycznych śniadań w ramach Internet ASAP. Wszystkim Gościom oraz naszym Prelegentom dziękujemy za udział. Do zobaczenia wkrótce!

Co w marketingu piszczy?

Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, duże zainteresowanie wśród uczestników budzą również warsztaty. Organizatorzy zapewniają przestrzeń na dyskusje i nawiązanie nowych kontaktów. „Przez kilka lat byliśmy członkiem nadzwyczajnym IAB Polska, braliśmy udział w konferencjach i wydarzeniach typu case study show. W związku z tym, że członkostwo to nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, postanowiliśmy opuścić IAB i inicjować swoje przedsięwzięcia z korzyścią dla nas i naszych Klientów” – podsumowuje Łukasz Wołek, prezes Eura7.

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL