Abanana, Najnowsze, Social media

Za nami Internet ASAP w Nowym Sączu

Wczoraj w Nowym Sączu w hotelu Ibis Style odbyło się pierwsze po wakacjach wydarzenie w ramach cyklu szkoleniowych śniadań marketingowych i warsztatów pod hasłem: Internet ASAP.

Agencja Eura7 wraz ze swoimi Partnerami przygotowała w Nowym Sączu kolejne spotkanie o tym profilu. Tym razem wspólnie zajęliśmy się tematem: Social Media, influencer marketing oraz aspekty prawne.

Specjaliści do spraw PR i marketingu poszerzyli swoją wiedzę z zakresu współpracy z influencerami oraz poznali sposoby mierzenia skuteczności swoich działań. Na tych zagadnieniach skupił się przede wszystkim CEO Abanana i Eura7 – Łukasz Wołek.

O wymierności przedsięwzięć marketingowych mówił natomiast Hubert Wydrych, Head of Product Unamo Social Media, który – bazując na konkretnych przykładach – dokonał analizy i podsumowania kampanii reklamowych, m.in. w oparciu o zasięg i interakcje Facebook oraz Instagram.

Aspekty prawne, tak istotne dla funkcjonowania każdej z firm, przedstawił Marek Suchan z adwokackiej spółki partnerskiej Pilch Piotrowski i Partnerzy. Największym zainteresowaniem uczestników Internet ASAP cieszyły się zagadnienia związane z dobrami osobistymi w biznesie oraz z ochroną wizerunku, a także zapowiadane zmiany przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.

Internet ASAP to oferta przede wszystkim dla profesjonalistów, zatem w tej edycji wzięli udział przedstawiciele m.in. tak znanych marek jak DAKO, FAKRO, Park – M, WIŚNIOWSKI, którzy w ankiecie ewaluacyjnej ocenili organizację oraz tematykę spotkania na 5 w skali ocen do 6. Pogłębianie wiedzy merytorycznej, aktualizowanie jej, a przede wszystkim wymiana doświadczeń oraz omówienie aspektów prawnych prowadzonych przez specjalistów od marketingu działań to niepodważalne walory spotkań. Od pomysłu do praktyki zgodnie z prawem – to droga, którą trzeba pokonać, by osiągnąć sukces w biznesie. My w tym pomagamy.

Najbliższe śniadanie marketingowe, poświęcone powyższym zagadnieniom, odbędzie się 11 października w Katowicach.

Co w marketingu piszczy?

Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, duże zainteresowanie wśród uczestników budzą również warsztaty. Organizatorzy zapewniają przestrzeń na dyskusje i nawiązanie nowych kontaktów. „Przez kilka lat byliśmy członkiem nadzwyczajnym IAB Polska, braliśmy udział w konferencjach i wydarzeniach typu case study show. W związku z tym, że członkostwo to nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, postanowiliśmy opuścić IAB i inicjować swoje przedsięwzięcia z korzyścią dla nas i naszych Klientów. Pierwszy cykl śniadań w wyżej wymienionych miastach był na tyle dużym sukcesem, że wracamy tam z kolejną porcją wiedzy i doświadczenia, którą chcemy się podzielić” – mówi Łukasz Wołek, prezes Eura7.

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.