Kampanie reklamowe, Najnowsze, Reklama

Zagraj w Xbox One i bądź jak gwiazdy Realu Madryt

Odwieczny pojedynek w świecie konsol: Xbox produkowany przez Microsoft vs PlayStation firmowany znakiem Sony. Dyskusja o tym, który produkt jest lepszy, przypomina wymianę argumentów na temat wyższości Audi nad Mercedesem lub adidasa nad Nike. Każdy ma swoich „wyznawców”, którzy niezależnie od opinii ekspertów kupią produkt ulubionej przez siebie marki.

W związku z premierą najpopularniejszej na świecie kolejnej odsłony gry piłkarskiej FIFA, tym razem w wersji 18, Xbox postanowił umocnić swoją pozycję zwłaszcza na rynku amerykańskim, gdzie radzi sobie lepiej od produktu Sony.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna była agencja McCann London, która w swym projekcie na nowo odkrywa coraz popularniejsze zjawisko związane z grami, a mianowicie samouczek prowadzący zainteresowanych przez jej meandry.

Zazwyczaj samouczki do gier zawierają wirtualne instrukcje, które osiągają niewyobrażalną liczbę odtworzeń na takich kanałach, jak YouTube. Agencja McCann London, by być skuteczną i prowadzić w tych chlubnych statystykach, zaprosiła do współpracy piłkarzy… Realu Madryt. Gwiazdami spotu reklamowego zostali: Ramos, Modrič, Isco, Vazquez i Ceballos – gwiazdy futbolu nie tylko pokazały swoje niesamowite umiejętności, ale co ważniejsze dla pasjonatów gier, jak odtworzyć ruchy zawodników na Xboksie. Te zaś arkana będą jasne, co oczywiste, dla tych, którzy mając konsolę, nie mają czasu, za to gromadzą wokół siebie i coraz doskonalszych urządzeń rozrywki znajomych i przyjaciół.

A Wy? Wolicie Xboxa czy PlayStation? A może jednak książkę z zapachem drukarni…?

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL