Case Studies

Case study: Żwirek Bazyl – ulubieniec kotów

Od 17 lutego 2013 r. za obsługę marki Bazyl, żwirku dla kotów – drugiej, po jedzeniu, najważniejszej rzeczy w życiu kota – w serwisie społecznościowym Facebook odpowiada Eura7.

CEL: Zaktywizowanie Fanów marki Bazyl na Facebooku.

Rozwiązanie: Na profilu Żwirek Bazyl poruszamy tematy związane z hodowlą kotów, a Fani zachęcani są do dzielenia się anegdotkami z życia swoich ulubieńców oraz brania udziału w konkursie na „Najpiękniejsze Koty 2013”.

labber.pl

Uczestnicy konkursu za pomocą facebookowej aplikacji zgłaszają do konkursu zdjęcia swoich kotów. Najlepsze wygrywają zestawy gadżetów Bazyl. Ponadto, co miesiąc, najpiękniejszemu kotu przyznawany jest tytuł „Złotego Bazyla”. Nagrodzone zdjęcia znajdą się w specjalnym kocim kalendarzu na rok 2014.

labber.pl

Fani mogą także poprzez facebookową aplikację dzielić się swoimi wskazówkami i radami dotyczącymi opieki nad kocimi ulubieńcami. Co miesiąc publikowane są najciekawsze rady, a ich autorzy nagradzani przez markę upominkami.

labber.pl

Każdy, kto kiedykolwiek miał kota, wie że są to urodzeni poszukiwacze przygód – dlatego zaprosiliśmy Fanów do udziału w konkursie na prawdziwie Kocie Przygody.

labber.pl

Rezultaty komunikacji:
– odkąd Eura7 została odpowiedzialna za komunikację marki Bazyl na Facebooku, tj. 17 lutego, liczba Fanów wzrosła z 1.804 do ponad 18.000 pod koniec lipca.
– dotychczas przeprowadzonych zostało 6 edycji konkursu „Najpiękniejsze Koty”, w których łącznie Fani zgłosili 2592 zdjęć.

Zakres prac agencji:
– prowadzenie komunikacji na profilu Żwirek Bazyl,
– tworzenie dedykowanych, facebookowych aplikacji,
– obsługa akcji konkursowych.

O Kliencie:
Firma Celpap, producent Żwirku Bazyl, specjalizuje się w pozyskaniu, przetwórstwie oraz dystrybucji surowców mineralnych.

Szukasz agencji, która poprowadzi komunikację Twojej marki w mediach społecznościowych? Skontaktuj się z nami!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x