Case Studies

Case study: interaktywne gry na Facebooka dla marki Góralki


CEL: Stworzenie gier nawiązujących do smaku popularnych Wafelkówi, które – podobnie jak i one – dawałyby przyjemność i rozrywkę konsumentom.

Rozwiązanie: Cztery gry sprawnościowe, odpowiadające czterem smakom wafelków Góralki. Fani zgromadzeni wokół marki na Facebooku, mogą za pomocą gier przenieść się w świat smaków wafelków Góralki – sprawdzając w nim, m.in. swój refleks czy celność, rywalizować z innymi graczami i pobijać swoje rekordy. Gry doskonale oddają charakter Wafelków pokazując, że każdy z nich jest niepowtarzalny, a poprzez budowanie pozytywnych skojarzeń zachęcają Fanów do wspólnej zabawy.

labber.pl

labber.pl

labber.pl

Efekty
:
– Łącznie Fani rozegrali już ponad 7270 gier.

Zakres prac agencji:
– stworzenie koncepcji gier
– stworzenie gier interaktywnych,
– zaprojektowanie ich szaty graficznej,
– bieżąca obsługa profilu Góralki na Facebooku,
– moderacja postów,
– wsparcie akcji kampanią CPC w serwisie Facebook.com.

O Kliencie:
I.D.C. Polonia SA, producent wafelków Góralki, działa na niezależnym rynku hurtowym i detalicznym. Współpracuje z ponadnarodowymi sieciami super- i hipermarketów, ogólnopolskimi sieciami krajowymi a także z wiodącymi hurtowniami branżowymi i detalistami.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x