Case Studies

Case study: interaktywne gry na Facebooka dla marki Góralki

Eura7 odpowiada za przygotowanie mechanizmu czterech gier w postaci aplikacji w serwisie Facebook dla wafelków Góralki.

labber.pl


CEL: Stworzenie gier nawiązujących do smaku popularnych Wafelkówi, które – podobnie jak i one – dawałyby przyjemność i rozrywkę konsumentom.

Rozwiązanie: Cztery gry sprawnościowe, odpowiadające czterem smakom wafelków Góralki. Fani zgromadzeni wokół marki na Facebooku, mogą za pomocą gier przenieść się w świat smaków wafelków Góralki – sprawdzając w nim, m.in. swój refleks czy celność, rywalizować z innymi graczami i pobijać swoje rekordy. Gry doskonale oddają charakter Wafelków pokazując, że każdy z nich jest niepowtarzalny, a poprzez budowanie pozytywnych skojarzeń zachęcają Fanów do wspólnej zabawy.

labber.pl

labber.pl

labber.pl

Efekty
:
– Łącznie Fani rozegrali już ponad 7270 gier.

Zakres prac agencji:
– stworzenie koncepcji gier
– stworzenie gier interaktywnych,
– zaprojektowanie ich szaty graficznej,
– bieżąca obsługa profilu Góralki na Facebooku,
– moderacja postów,
– wsparcie akcji kampanią CPC w serwisie Facebook.com.

O Kliencie:
I.D.C. Polonia SA, producent wafelków Góralki, działa na niezależnym rynku hurtowym i detalicznym. Współpracuje z ponadnarodowymi sieciami super- i hipermarketów, ogólnopolskimi sieciami krajowymi a także z wiodącymi hurtowniami branżowymi i detalistami.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL