Case Studies

Case study: kampania – Pomyśl o dziecku

Organizatorem kampanii „Pomyśl o dziecku” jest Fundacja Mamy i Taty. Eura7 odpowiada za działania kampanijne w Internecie.

CEL: Przekonanie Polaków do tego, że warto powiększyć rodzinę.

labber.pl

Rozwiązanie: Eura7 odpowiada między innymi za przeprowadzenie na profilu Fundacji Mamy i Taty na Facebooku konkursu pod nazwą „Fajnie mieć rodzeństwo!”. Na profilu zachęcaliśmy Fanów do przesyłania, poprzez facebookową aplikację konkursową, zdjęć rodzeństwa oraz dzielenia się opiniami, dlaczego warto mieć brata lub siostrę.

Rezultaty akcji „Fajnie mieć rodzeństwo”:
– Łącznie w konkursie przesłanych zostało 117 zgłoszeń

Zakres prac agencji:
– stworzenie strony internetowej kampanii www.pomyslodziecku.pl
– obsługę mediów internetowych
– komunikacja kampanii w social media
– przygotowanie i przeprowadzenie akcji pod hasłem „Fajnie mieć rodzeństwo”

O Kliencie:
Fundacja Mamy i Taty – fundacja NGO powstała w 2010 r. Przedmiotem jej działalności jest przede wszystkim działalność na rzecz poszanowania godności i praw człowieka, wartości rodzinnych, obrony praw konsumenta, oraz inspirowanie i realizowanie inicjatyw wspierających i wzmacniających instytucję rodziny i małżeństwa.

Planujesz kampanię społeczną? Skontaktuj się z nami!

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL