Case Studies, Omówienia projektów

Case study: kampania społeczna mająca zapobiegać skutkom rozwodów

Po pół roku przygotowań ruszyła kampania społeczna mająca zapobiegać skutkom rozwodów. Eura7 zrealizowała serwis internetowy kampanii www.rozwodprzemyslto.pl. Odpowiada także za działania komunikacyjne w kanale YouTube i w Google, a także – wraz ze studiem filmowym Imperia Film – za realizację części spotów filmowych.

labber.pl

CEL: Zadaniem kampanii przygotowanej na zlecenie Fundacji Mamy i Taty jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na negatywne skutki rosnącej liczby rozwodów w Polsce. Kampania ma skłonić dorosłych do przemyślenia decyzji o rozwodzie i zmniejszyć liczbę rozwodzących się małżeństw w Polsce.

Rozwiązanie: Na potrzeby kampanii przeprowadzono badania dotyczące postaw wobec rozwodów. Powstał też raport na temat rozwodów w Polsce na tle tego zjawiska w innych krajach. Ponadto, zrealizowano cztery spoty filmowe i jeden spot radiowy, przygotowano plakaty, billboardy i citylighty. Fundacja Mamy i Taty przygotowała petycję, którą wraz z zebranymi podpisami ma zamiar wysłać, między innymi, do Prezydenta i Premiera. W planach jest też akcja zachęcająca wyborców do poznania stanowiska  kandydatów mających zamiar startować  w tegorocznych wyborach parlamentarnych w kwestii zapobiegania skutkom rozwodów.

Kampania będzie trwać do października.

labber.pl

labber.pl

Zakres prac agencji:
– stworzenie serwisu internetowego kampanii,
– działania komunikacyjne w kanale YouTube i w Google,
– realizacja części spotów filmowych wraz ze studiem filmowym Imperia Film.

O Kliencie:
Fundacja Mamy i Taty – fundacja NGO powstała w 2010 r. Przedmiotem jej działalności jest przede wszystkim działalność na rzecz poszanowania godności i praw człowieka, wartości rodzinnych, obrony praw konsumenta, oraz inspirowanie i realizowanie inicjatyw wspierających i wzmacniających instytucję rodziny i małżeństwa.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL