Case Studies

Case study: Kioski multimedialne dla Babiogórskiego Parku Narodowego

Jak spopularyzować Park Narodowy? Jak zachęcić turystów do jego odwiedzania, a jednocześnie nauczyć najmłodszych tego, jak należy zachowywać się w parku krajobrazowym? Postanowiliśmy osiągnąć to prezentacją multimedialną.

CEL: Popularyzacja Babiogórskiego Parku Narodowego wśród dorosłych i dzieci.

Rozwiązanie: Wykonaliśmy prezentację multimedialną, której celem była popularyzacja Babiogórskiego Parku Narodowego. Pokazywała ona jego walory – można było m.in. poznać charakterystyczną dla parku florę i faunę. Prezentacja zawierała kącik gier komputerowych dla dzieci, takich, jak edukacyjna gra zręcznościowa czy krzyżówki. Dla najmłodszych przygotowaliśmy kolorowanki i galerię, gdzie mogli oni dowiedzieć się, jakie organizmy żywe zamieszkują Babiogórski Park Narodowy.

Multimedialną prezentację nagraliśmy na płyty oraz wgraliśmy ją w do dwóch kiosków multimedialnych.

labber.pl

labber.pl

Zakres prac agencji:
– opracowanie koncepcji prezentacji,
– projekty graficzne,
– przygotowanie materiałów (tłumaczenia/zdjęcia),
– opracowanie lektorskie w wersji polskiej i angielskiej,
– stworzenie (zaprogramowanie) prezentacji,
– postawienie i serwisowanie dwóch kiosków multimedialnych.

Katarzyna Dyrcz
marketing & PR manager
tel.: +48 728 838 144
e-mail: pr@eura7.com
Eura7

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL