Case Studies

Case study: Marka Marwit na Facebooku

Od lipca br. agencja Eura7 obsługuje na Facebooku firmę Marwit – lidera na rynku świeżo wyciskanych soków warzywnych i owocowych. Eura7 jest odpowiedzialna za promocję i prowadzenie działań komunikacyjnych marki na jej oficjalnych Like Page’ach: facebook.com/MarwitPL i facebook.com/OgrodyNatury. To kolejny klient z branży FMCG, który dołącza do portfolio agencji.

labber.pl

CEL: Celem działań komunikacyjnych jest budowane przywiązania do marki poprzez edukowane i angażowanie w rozmowę zgromadzonej wokół niej społeczności oraz dbanie o dobry wizerunek marki w serwisie Facebook.

Rozwiązanie: Fani znajdą na profilach marki codzienną porcję świeżych inspiracji, dowiedzą się jak warzywa i owoce wpływają na ich zdrowie i samopoczucie, a w przyszłości otrzymają możliwość udziału w ciekawych quizach i konkursach.

Cieszymy się, że tak silna marka zdecydowała się związać z naszą agencją. Wraz z działem marketingu Marwit planujemy szeroko zakrojone akcje promocyjne, które nie tylko będą promowały produkty, ale też budowały przywiązanie do marki wśród potencjalnych Konsumentów. Już teraz opowiadamy o superproduktach i wyjaśniamy, czym są superowoce – mówi Dawid Litwin, koordynator projektu ze strony agencji.

Wtóruje mu Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik Marketingu spółki Marwit: – Chcemy aktywizować naszych Fanów, bawić się z nimi. Nasz produkt ma dawać radość i energię wszystkim, którzy chcą dbać o swoje zdrowie. Komunikacja na profilu będzie spełniać funkcję rozrywkowa i edukacyjną. Zachęcamy do prowadzenia zdrowego stylu życia, a przy okazji informujemy o korzyściach, płynących z regularnego picia naszych soków. „Dla Ciebie to naturalne” to nowe hasło Marwitu. Dla Ciebie się zmieniamy… wierzymy, że nasze działania zostaną zauważone i docenione przez Konsumentów.

Zakres prac agencji:
– tworzenie dedykowanych aplikacji i materiałów graficznych,
– prowadzenie stałej komunikacji,
– moderacja postów.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL