Case Studies, labber.pl - ogólne

Case study: nowa strona Pasażu Grunwaldzkiego

Nowoczesny layout, większa funkcjonalność i przejrzystość – to główne efekty zmian wprowadzonych na stronie internetowej wrocławskiego centrum handlowo-rozrywkowego Pasaż Grunwaldzki. Nowa odsłona witryny wystartowała wraz z początkiem lipca.

labber.pl

CEL: Odświeżenie strony Pasażu Grunwaldzkiego oraz uczynienie jej bardziej przyjaznej użytkownikom.

Rozwiązanie: Zdecydowaliśmy się na unowocześnienie szaty graficznej, zaprojektowanie bardziej klarownego i spójnego układu treści oraz wprowadzenie nowych funkcji. Na stronie pojawił się nowy dział poświęcony udogodnieniom oferowanym klientom zawierający m.in. informacje o parkingu, stojakach rowerowych, wypożyczalni wózków spacerowych, lokalizacji pokojów dla rodziców z dzieckiem oraz dostępnych w centrum bankomatach. Kolejnym nowym rozwiązaniem jest Tabela Rabatów informująca o aktualnych promocjach w sklepach Pasażu oraz dostęp do aplikacji zintegrowanej z serwisem Facebook, która umożliwia pobranie kuponów rabatowych. Zmodyfikowane zostały takie elementy, jak newsletter czy interaktywny plan centrum wykonany w technologii HTML5, dzięki czemu jest on dostępny również na tych urządzeniach, które nie obsługują technologii flash. Istotne zmiany pojawiły się na stronie głównej. Poniżej menu prezentowane są najbliższe wydarzenia w centrum oraz nowości i promocje oferowane przez najemców. W tym celu zastosowano układ tablicy bez paginacji, dobrze znany użytkownikom popularnych serwisów społecznościowych. Przy każdym wpisie użytkownik ma możliwość zapoznania się z jego szczegółami oraz przejrzenia kolejnych notek w danym dziale. Na głównej stronie udostępniono również najważniejsze informacje dla klientów Pasażu: godziny otwarcia centrum, interaktywny plan, wskazówki dla zmotoryzowanych oraz dane o lokalizacji wraz z odnośnikiem do serwisu jakdojade.pl.

Zakres prac agencji:
– stworzenie makiety funkcjonalnej serwisu
– zaprojektowanie szaty graficznej
– programowanie serwisu www
– dla serwisu osobno stworzona została nowa wersja mobilna

O Kliencie:
Echo Investment S.A., właściciel Pasażu Grunwaldzkiego, jest polską spółką akcyjną zajmującą się działalnością deweloperską. Realizuje inwestycje w czterech głównych segmentach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych i handlowo-rozrywkowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.

Zapraszamy do obejrzenia efektów prac pod adresem: www.pasazgrunwaldzki.pl!

A jeśli potrzebujesz strony internetowej – wiesz, gdzie nas znaleźć: www.eura7.com/kontakt :)

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL