Case Studies

Case study: Pasaż Grunwaldzki na Facebooku

CEL: Dbanie o wizerunek centrum i aktywizowanie fanów profilu Pasaż Grunwaldzki na Facebooku.

Rozwiązanie: Dzięki dedykowanym aplikacjom oraz konkursom angażujemy Fanów, budując z nimi trwałą relację. Akcje specjalne, takie jak Generator Kuponów Rabatowych, są wynagrodzeniem za polubienie profilu, ale również przekładają się na wzrost ruchu w centrum handlowym.

Rezultaty:
– 39 tysięcy aktywnych Fanów na profilu Pasaż Grunwaldzki.

Zakres prac agencji:
– tworzenie dedykowanych aplikacji,
– prowadzenie stałej komunikacji,
– moderacja postów.

O Kliencie:
Echo Investment S.A., właściciel Pasażu Grunwaldzkiego, jest polską spółką akcyjną zajmującą się działalnością deweloperską. Realizuje inwestycje w czterech głównych segmentach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych i handlowo-rozrywkowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x