Case Studies

Case study: Pasaż Grunwaldzki na Facebooku

Profil Pasażu Grunwaldzkiego nie tylko przestawia atrakcyjne oferty i promocje poszczególnych sklepów, ale jest miejscem, w którym prezentujemy najnowsze trendy w modzie oraz specjalne atrakcje tylko dla Fanów Pasażu.

labber.pl

CEL: Dbanie o wizerunek centrum i aktywizowanie fanów profilu Pasaż Grunwaldzki na Facebooku.

Rozwiązanie: Dzięki dedykowanym aplikacjom oraz konkursom angażujemy Fanów, budując z nimi trwałą relację. Akcje specjalne, takie jak Generator Kuponów Rabatowych, są wynagrodzeniem za polubienie profilu, ale również przekładają się na wzrost ruchu w centrum handlowym.

Rezultaty:
– 39 tysięcy aktywnych Fanów na profilu Pasaż Grunwaldzki.

Zakres prac agencji:
– tworzenie dedykowanych aplikacji,
– prowadzenie stałej komunikacji,
– moderacja postów.

O Kliencie:
Echo Investment S.A., właściciel Pasażu Grunwaldzkiego, jest polską spółką akcyjną zajmującą się działalnością deweloperską. Realizuje inwestycje w czterech głównych segmentach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych i handlowo-rozrywkowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL