Case Studies

Case study: Poczta cukierkowa

Eura7 była odpowiedzialna za koncepcję oraz realizację akcji „Poczta Cukierkowa” w serwisie Facebook dla marki I.D.C. Polonia – producenta cukierków Verbena.

CEL: Przybliżenie cukierków Verbena nowym osobom.

Rozwiązanie: Na profilu marki Verbena w serwisie Facebook uruchomiona została dedykowana aplikacja, za pośrednictwem której można było wysłać swoim bliskim wybrany smak cukierków Verbena. Poczta Cukierkowa ruszyła 9 lipca 2012 r. i trwała prawie 9 miesięcy.

Ideą, która przyświecała akcji, było nawiązanie do sukcesu i popularności poczty kwiatowej. Pomysł zrodził się z założenia, że cukierki Verbena to miły i smaczny upominek, który dzięki aplikacji ma szansę dotrzeć do znacznie większej liczby osób. Wraz z cukierkami wysyłane były zaproszenia do polubienia profilu, co przyczyniło się do tego, że w czasie trwania akcji, liczba zgromadzonych wokół marki Fanów wzrosła ponad dwukrotnie.

labber.pl

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x