Case Studies, Omówienia projektów

Case study: serwis wizerunkowy marki Vistula

Jest to klasyczny przykład prawidłowego dostosowania informacji do potrzeb określonych grup docelowych.

Dla marki Vistula zaprojektowaliśmy wizerunkowy serwis internetowy prezentujący aktualną kolekcję wraz z listą salonów sprzedaży.

CEL: Wyeksponowanie zdjęć wizerunkowych oraz umożliwienie internautom przejście do sklepu internetowego bezpośrednio po kliknięciu w marynarkę, koszulę, czy płaszcz.

Rozwiązanie: Zamierzony efekt osiągnęliśmy dzięki wykorzystaniu technologii Flash, wycinając każdy jeden element ubioru i linkując go do odpowiedniej strony sklepu.

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

Zakres prac agencji:
– zaprojektowanie oprawy graficznej,
– programowanie,
– integracja serwisu ze sklepem internetowym.

O Kliencie:
Vistula Group S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Vistula to od lat jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek w Polsce.

Art Director – Artur Różalski
Project Manager – Natalia Głąbik

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x