Jest to klasyczny przykład prawidłowego dostosowania informacji do potrzeb określonych grup docelowych.
Dla marki Vistula zaprojektowaliśmy wizerunkowy serwis internetowy prezentujący aktualną kolekcję wraz z listą salonów sprzedaży.
CEL: Wyeksponowanie zdjęć wizerunkowych oraz umożliwienie internautom przejście do sklepu internetowego bezpośrednio po kliknięciu w marynarkę, koszulę, czy płaszcz.
Rozwiązanie: Zamierzony efekt osiągnęliśmy dzięki wykorzystaniu technologii Flash, wycinając każdy jeden element ubioru i linkując go do odpowiedniej strony sklepu.
Zakres prac agencji:
– zaprojektowanie oprawy graficznej,
– programowanie,
– integracja serwisu ze sklepem internetowym.
O Kliencie:
Vistula Group S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Vistula to od lat jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek w Polsce.
Art Director – Artur Różalski
Project Manager – Natalia Głąbik