Case Studies, Omówienia projektów

Case study: serwis wizerunkowy marki Vistula

W lipcu 2010 roku Agencja interaktywna Eura7 wygrała kolejny przetarg organizowany przez Vistula Group S.A. Tym razem na realizację serwisu wizerunkowego marki Vistula (www.vistula.pl). Wcześniej agencja zrealizowała serwis korporacyjny grupy Vistula (www.vistulagroup.pl).

Jest to klasyczny przykład prawidłowego dostosowania informacji do potrzeb określonych grup docelowych.

Dla marki Vistula zaprojektowaliśmy wizerunkowy serwis internetowy prezentujący aktualną kolekcję wraz z listą salonów sprzedaży.

CEL: Wyeksponowanie zdjęć wizerunkowych oraz umożliwienie internautom przejście do sklepu internetowego bezpośrednio po kliknięciu w marynarkę, koszulę, czy płaszcz.

Rozwiązanie: Zamierzony efekt osiągnęliśmy dzięki wykorzystaniu technologii Flash, wycinając każdy jeden element ubioru i linkując go do odpowiedniej strony sklepu.

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

Zakres prac agencji:
– zaprojektowanie oprawy graficznej,
– programowanie,
– integracja serwisu ze sklepem internetowym.

O Kliencie:
Vistula Group S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Vistula to od lat jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek w Polsce.

Art Director – Artur Różalski
Project Manager – Natalia Głąbik

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL