Case Studies

Case study: serwisy internetowe dla marki Iglotex

Dla marki Iglotex stworzyliśmy trzy serwisy internetowe: konsumencki, biznesowy oraz gastronomiczny.

CEL: Konsumencki serwis internetowy marki miał w czytelny sposób oddawać hasło „Radość jedzenia”. Serwis biznesowy poświęcony został działalności biznesowej całej Grupy Kapitałowej Iglotex S.A. Z kolei zadaniem serwisu gastronomicznego była prezentacja marek własnych Iglotex S.A., dedykowanych rynkowi HoReCa.

Rozwiązanie: Już na etapie tworzenia makiet serwisu postanowiliśmy na pierwszy plan wysunąć informację o radości płynącej z przygotowywania i spożywania posiłków. Zadbaliśmy również o to, aby przy prezentacji produktów uwypuklić informację o zaletach metody ich przetwarzania.

labber.pl

W serwisie biznesowym marki zawarte zostały informacje o firmie i jej oddziałach, zaprezentowano ofertę produkcyjną i dystrybucyjną (dla sektora B2B, detalicznego i gastronomicznego) oraz zamieszczono przegląd portfolio produktów dla marek własnych, a także oferty pracy we wszystkich spółkach należących do grupy Iglotex S.A. Serwis pozwala śledzić nowości oraz aktualne promocje handlowe na dodatkowych, regionalnych stronach internetowych 25 hurtowni Iglotex S.A.

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

Zakres prac agencji:
– przygotowanie makiet funkcjonalnych,
– zaprojektowanie grafiki serwisu,
– programowanie serwisu www,
– copywriting.

O Kliencie:
IGLOTEX Sp.z o.o. jest wiodąca grupą produkcyjno-dystrybucyjną w obszarze żywności mrożonej w Polsce.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL