Zaangażowanie fanów przeliczane było na punkty. Suma punktów wszystkich fanów naładowała „pozytywną energią” Wafelkowego Vana, dzięki czemu w wakacje odwiedził on najpopularniejsze polskie miejscowości wypoczynkowe. Pojawieniu się tego kolorowego busika towarzyszyły zabawy dla najmłodszych prowadzone przez animatora, rozdawanie gadżetów góralkowych, pokazy koszykarskiego freestyle’a oraz degustacja nowego cytrynowego smaku Góralków. Główną atrakcją był żywy Góralek oraz jego zwariowane pomysły kreowane ad-hoc, jak na przykład obtańcowanie wszystkich kobiet na zabawie seniorów w Łebie :)
Akcja promocyjna „Wafelkowy Van” jest wzorowym przykładem łączenia marketingu internetowego z komunikacją offline. Internauci mieli realny wpływ na wyjazd Wafelkowego Vana w trasę promocyjną. Seria ambientów poprzedzona była komunikacją outdoorową oraz geotargetowaną reklamą internetową. W trakcie imprez dla użytku uczestników dostępna była fotobudka, poprzez którą wykonywane na miejscu zdjęcia trafiały automatycznie do internetu na specjalnie zaprojektowany landing page. Zdjęcia z największą liczbą głosów nagradzane były upominkami i rowerami, dlatego uczestnicy konkursu chętnie udostępniali je w mediach społecznościowych i zachęcali do głosowania. Tym samym akcja promocyjna, która zaczęła się w internecie i wyszła do świata rzeczywistego, z jeszcze większą siłą wróciła do sieci skutecznie komunikując markę Góralki jako bardzo smaczną i bliską młodemu odbiorcy. Zobacz akcję „Wafelkowy Van” w liczbach: