Nagrodą główną był roczny zapas wafelków Góralki w postaci 12 kartonów wafelków o smaku nugatowym wysyłanych po jednym kartonie, co miesiąc przez cały rok.
Rezultaty kampanii:
– w konkursie nadesłanych zostało 13 117 zgłoszeń. Następnie wytypowaliśmy 30 osób, które przeszły do drugiego etapu – wcielając się w rolę Testera Smaku na okres próbny
– otrzymaliśmy obszerny materiał z testów
– po miesiącu testowania wyłoniony został zwycięzca konkursu.
Zakres prac agencji:
– opracowanie koncepcji akcji,
– organizacja konkursu „Zostań testerem smaku”,
– komunikacja na Facebooku,
– przygotowanie dedykowanej strony konkursowej (landing page).
O Kliencie:
I.D.C. Polonia SA, producent wafelków Góralki, działa na niezależnym rynku hurtowym i detalicznym. Współpracuje z ponadnarodowymi sieciami super- i hipermarketów, ogólnopolskimi sieciami krajowymi a także z wiodącymi hurtowniami branżowymi i detalistami.