labber.pl - ogólne

Czy Pinterest sprzedaje?

Pinterest, najsłynniejszy z serwisów scrapbookingowych, to wirtualna tablica korkowa, na której użytkownicy przypinają wszystko, co wyda im się interesujące, inspirujące lub po prostu ładne.

Serwis wykorzystuje fakt, że ludzie są z natury wzrokowcami i atrakcyjny obrazek przykuwa ich uwagę mocniej niż słowo pisane. Ponadto, jak wszystkie serwisy społecznościowe, pozwala zaspokoić potrzebę popularności – bycia zauważonym, docenianym, a nawet podziwianym za zamieszczane w nim treści.

Co je łączy marki, które odniosły w nim sukces? Doskonała znajomość użytkowników serwisu i… szacunek do nich. Wszystkie wykorzystują Pinterest do promocji swoich produktów – tworząc ze swoich tablic unikalne, stylowe i nierzadko luksusowe katalogi produktowe. Wyróżnia je wysoka jakość wykonania i artystyczna forma zdjęć oraz pragmatyzm. Wszystkie kierują bezpośrednio do sklepu marki.

Polskie marki zdają się zapominać, że Pinterest sprzede piękno i status, a nie produkty. W efekcie, jak na razie, wciąż wyglądają jak uboższa wersja marek ogólnoświatowych.

Źródło: Fragment pochodzi z artykułu Wirtualne tablice korkowe – potencjał biznesowy serwisów typu Pinterest opublikowanego w serwisie Interaktywnie.com

Dowiecie się z niego, jak skutecznie prowadzić działania marketingowe na platformie Pinterest. Przejdź do artykułu.

Katarzyna Zemlik
Marketing & PR Manager
Agencja interaktywna Eura7
tel: 728 838 144
katarzyna.zemlik@eura7.pl
www.eura7.com

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x