Omówienia projektów

Eura7 realizuje w Internecie kampanię społeczną mającą zapobiegać rozwodom

Eura7 na zlecenie Fundacji Mamy i Taty realizuje internetową część kampanii, której celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na negatywne skutki rosnącej liczby rozwodów w Polsce.

Kampania ma uświadomić dorosłym, jak trudnym i bolesnym doświadczeniem dla dziecka jest rozwód rodziców. Adresowana jest głownie do osób zamierzających się rozwieść z powodów prozaicznych, zwłaszcza kobiet. Jak pokazują statystyki, w 70% to właśnie na wniosek kobiet wszczynane są postępowania rozwodowe.

W ramach kampanii w Internecie prowadzone będą działania komunikacyjne na Youtube (spoty wideo) oraz w Google – najczęstszym miejscu poszukiwania informacji o rozwodach.

Przy realizacji spotów wideo Eura7 współpracuje ze studiem filmowym Imperia Film. W kanale agencji Eura7 na Youtube jest już dostępny materiał z planu filmowego (http://www.youtube.com/watch?v=Ze_JcX685Yc).

Za obsługę Klienta odpowiada Łukasz Wołek.

labber.pl

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL