Facebook, labber.pl - ogólne

Jak daleką drogę musi przebyć firma, by zbliżyć się do klienta?

Z opublikowanego niedawno przez Economist Intelligence Unit raportu – „Zbliżając się do klienta” (ang. Getting closer to the consumer) – wynika, że firmy i marki wciąż nie poświęcają wystarczająco dużo uwagi mobilnym i społecznościowym kanałom komunikacji z klientem.

Raport powstał na podstawie badań stosunku menedżerów i osób zarządzających do powstałych w ostatnich latach kanałów komunikacji z klientem. Przebadano łącznie 798 menedżerów z całego świata.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x