Doświadczenia, labber.pl - ogólne

Marki i firmy w Internecie w 2012 roku – prognozy i wyzwania

Początek roku skłania do podsumowań, ale i prognozowania co wydarzy się w najbliższej przyszłości i jak się do tego przygotować. Dla marketerów i branży reklamowej jest to czas planowania budżetów i precyzowania wyzwań wobec marek. Jaki był zatem miniony rok i jak skutecznie wykorzystać Internet w działaniach marketingowych w dopiero co rozpoczętym roku 2012?

  • 2011 rok w reklamie i marketingu w Internecie podsumowuje branża interaktywna – między innymi Łukasz Wołek, Dyrektor Zarządzający w Eura7. Czytaj więcej
  • Przygotowaliśmy także subiektywną listę wyzwań dotyczących marketingu w Internecie na 2012 . Polecamy! Czytaj więcej
  • Kilka wskazówek jak zwiększyć efektywność działań marki w Internecie w 2012 i na co warto zwrócić uwagę w tym kontekście przygotowała  Katarzyna Żydek. Czytaj więcej
  • Kasia pisze także o tym, jakie nowe możliwości marketingowego działania daje dziś Facebook. Czytaj więcej
  • Z kolei o tym, jak osiągać biznesowe sukcesy dzięki marketingowi w wyszukiwarkach w raporcie Interaktywnie.com mówi Łukasz Wołek. Czytaj więcej

Przy okazji, chcielibyśmy pochwalić się wyróżnieniami i nagrodami, które w ostatnim czasie zdobyliśmy my i nasze projekty:

  • Serwis www Rezydencji Leśnych laureatem Webstar Festival 2011. Czytaj więcej

labber.pl

  • Blog firmowy Eura7 wyróżniony w konkursie na najlepsze blogi firmowe polskiego Internetu 2011. Czytaj więcej
  • Horalky skutecznie angażują w komunikację. Fanpage wafelków znów w czołówce polskich stron na Facebooku! Czytaj więcej

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL