Omówienia projektów

Portal Babiogórskiego Parku Narodowego także dla dzieci i dla niewidomych

Agencja Interaktywna Eura7 współpracę z BgPN rozpoczęła w 2007 roku wygranym przetargiem na realizację prezentacji i kiosków multimedialnych. W 2009 roku wygraliśmy przetarg na realizację portalu internetowego www.bgpn.pl i produkcję materiałów dodatkowych. Projekt został zrealizowany terminowo i bezbłędnie, czego potwierdzeniem są wystawione przez Park referencje.

labber.pl

Portal został zaprojektowany także z myślą o osobach niewidzących lub niedowidzących oraz o dzieciach. Dla tej ostatniej grupy został opracowany specjalny serwis wizerunkowy „Park Maluchom”, gdzie najmłodsi mogą pobawić się w kolorowanie zwierząt i roślin, lub pograć w gry edukacyjne. Osoby niewidome mogą skorzystać z przeglądarki głośnomówiącej, która przeczyta wszystkie teksty znajdujące się na danej stronie.

Zadaniem agencji było także zrealizowanie interaktywnych zdjęć panoramicznych w wybranych miejscach Parku.  Relację z wyprawy po „panoramki” można oglądnąć tutaj. Efekty prac dostępne są tutaj.

labber.pl

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x