Omówienia projektów

Strony do zadań specjalnych

Praca dla klienta niekomercyjnego rządzi się swoimi prawami. Strony internetowe instytucji publicznych odwiedza wiele osób, w dodatku w różnych celach. O ile w przypadku stron firm handlujących, na przykład kosmetykami, łatwo przewidzieć wiek, płeć czy nawet status majątkowy odbiorców, tak ze strony powiatu każdy korzysta wedle indywidualnych potrzeb. Jeden, żeby poznać historię miasta, inny, żeby sprawdzić, gdzie najlepiej zainwestować albo znaleźć nocleg na kilka dni. My wykonaliśmy już ponad dwadzieścia takich projektów. Jednym z ostatnich jest strona internetowa powiatu łęczyńskiego.

Największe wyzwanie, przed jakim stanęliśmy, to wybór kilku kluczowych usług, które najlepiej służyłyby zarówno administratorom strony, jak i ją odwiedzającym. Postawiliśmy na elastyczność. Tak skonstruowaliśmy narzędzia na stronie, żeby klient mógł w każdej chwili, bezproblemowo dokładać nowe informacje, a także rozbudowywać ją według własnego uznania. W ten sposób powstała interaktywna mapa powiatu, którą tworzy sam administrator, dodając dowolne obiekty, np. gospodarstwa agroturystyczne. Każdy z nich zawiera odsyłacz do strony internetowej ze szczegółowymi informacjami. Dodawać można także zdjęcia, filmy i inne pliki(zwłaszcza wszelkiego rodzaje formularze).

Powiat Łęczyński - strona www

Projektowanie strony internetowej dla tak dużego obiektu, jakim jest powiat wymaga uwzględnienia wielu elementów składowych, podjednostek itp. Stąd stworzona przez nas możliwość budowania nowych stron w obrębie adresu www.powiatleczynski.pl. Dzięki niemu internauta odwiedzający stronę powiatu za pomocą jednego kliknięcia przechodzi do bardziej szczegółowych obiektów, na przykład gmin, bez zmiany szaty graficznej i bez konieczności uczenia się od nowa nawigacji na stronie. Efekt? Większość internautów oceniających stronę z w ankiecie tam zamieszczonej uznało, że to właśnie funkcjonalność jest jednym z jej największych atutów.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL