Kampanie reklamowe

A jaka jest Twoja historia?

Linie lotnicze produkują jedne z najciekawszych reklam, podbijając często serca swoich potencjalnych klientów niezwykłymi widokami, atrakcyjnymi miejscami, które każdy z nas powinien odwiedzić, by przeżyć niezapomnianą przygodę. Southwest Airlines skupiło się jednak na czymś innym…

Southwest Airlines, czyli amerykańska tania linia lotnicza z siedzibą w Dallas, w stanie Teksas, jest największą linią lotniczą na świecie pod względem liczby przewiezionych pasażerów na lotach krajowych. Pasażerem takich linii zostaje się, gdy zmusza nas do tego… codzienność. Zwykłe życie, które zawsze jest nasycone emocjami i ambicjami, sprawami do załatwienia, pasjami, uczestnictwem w rozgrywkach sportowych i wydarzeniach artystycznych. Do tego dochodzą spotkania, wizyty u lekarza, diagnozy, trudne osobiste rozmowy. Agencja GSD&M sprawia, że uświadamiamy sobie, iż wszystko to „wsiada” z człowiekiem do samolotu.

Jak twierdzą twórcy reklamy, „za każdym siedzeniem kryje się historia, a te historie są powodem podróży”. Czyje i jakie to historie? O tym możecie przekonać się już sami:

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL