Kampanie reklamowe

A Ty dlaczego grasz w Lotto?

Zapewne wielu z Was ma swoją Bucket List – zapisaną w osobistych pragnieniach listę rzeczy, które chcemy w swoim życiu zobaczyć z bliska, na własne oczy. Łakniemy również intensywnych przeżyć. Spełnienie marzeń, na ogół, wiąże się z kosztami, które nie każdy może udźwignąć. To sprawia, że kolekturę Lotto traktujemy jako miejsce ogromnych nadziei i najszybszą drogę do zdobycia fortuny, dzięki której naszym udziałem będą wspaniałe chwile na całym globie.

Aby potencjalnym i przyszłym graczom jeszcze dobitniej uzmysłowić możliwe profity z wygranej, agencja King ze Sztokholmu przygotowała kreację dla Svenska Spel, organizatora Lotto w Szwecji.

W specjalnie przygotowanym studiu, wykorzystując technologię VR i efekty specjalne imitujące zjawiska fizyczne i atmosferyczne, zabrali kilku śmiałków na przygodę ich życia. Symulator rzeczywistości powiódł ich na rajskie plaże, w głębiny oceanu, pozwalał na lot na spadochronie w scenerii zapierającej dech w piersiach nie tylko z powodu piękna krajobrazu, ale także stopnia niebezpieczeństwa. Ekstremalna jazda na nartach? Też była, podobnie jak safari, słonie i rafy koralowe. Ot, standard, z którego korzystają również biura podróży, z tym, że rzadziej oferują te podniebne i podwodne, których w reklamie jest bez liku.

Reakcje ludzi testujących? Niesamowite. Wykorzystanie technologii 5D sprawiło, że odbierali wszystkie doświadczenia naturalnie i realnie, nie kryjąc emocji.

Czy i Wy zdecydowalibyście się na udział w takim eksperymencie, po którym pierwsze kroki skierowalibyście do kolektury Lotto? Przekonajcie się, oglądając film!

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL