Kampanie reklamowe

A Ty dlaczego grasz w Lotto?

Zapewne wielu z Was ma swoją Bucket List – zapisaną w osobistych pragnieniach listę rzeczy, które chcemy w swoim życiu zobaczyć z bliska, na własne oczy. Łakniemy również intensywnych przeżyć. Spełnienie marzeń, na ogół, wiąże się z kosztami, które nie każdy może udźwignąć. To sprawia, że kolekturę Lotto traktujemy jako miejsce ogromnych nadziei i najszybszą drogę do zdobycia fortuny, dzięki której naszym udziałem będą wspaniałe chwile na całym globie.

Aby potencjalnym i przyszłym graczom jeszcze dobitniej uzmysłowić możliwe profity z wygranej, agencja King ze Sztokholmu przygotowała kreację dla Svenska Spel, organizatora Lotto w Szwecji.

W specjalnie przygotowanym studiu, wykorzystując technologię VR i efekty specjalne imitujące zjawiska fizyczne i atmosferyczne, zabrali kilku śmiałków na przygodę ich życia. Symulator rzeczywistości powiódł ich na rajskie plaże, w głębiny oceanu, pozwalał na lot na spadochronie w scenerii zapierającej dech w piersiach nie tylko z powodu piękna krajobrazu, ale także stopnia niebezpieczeństwa. Ekstremalna jazda na nartach? Też była, podobnie jak safari, słonie i rafy koralowe. Ot, standard, z którego korzystają również biura podróży, z tym, że rzadziej oferują te podniebne i podwodne, których w reklamie jest bez liku.

Reakcje ludzi testujących? Niesamowite. Wykorzystanie technologii 5D sprawiło, że odbierali wszystkie doświadczenia naturalnie i realnie, nie kryjąc emocji.

Czy i Wy zdecydowalibyście się na udział w takim eksperymencie, po którym pierwsze kroki skierowalibyście do kolektury Lotto? Przekonajcie się, oglądając film!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x