Kampanie reklamowe

Bezwarunkowa miłość do marki Ford

Reklamy samochodów to jeden z sympatyczniejszych i ciekawszych tematów do rozważania. Największe agencje świata prześcigają się kilkanaście razy w roku, pokazując najnowsze modele wyprodukowane przez motoryzacyjnych gigantów.

Ale jak zaprezentować autoryzowany serwis samochodowy? Na genialnie w swojej prostocie rozwiązanie wpadła holenderska agencja Ogilvy & Mather, która przygotowała klip reklamowy dla marki Ford.

Holendrzy skupili się na… emocjach. Samochód, podobnie jak człowiek, z każdym kilometrem pisze swoją historię, pracuje na swój wygląd i techniczną sprawność. Nawet jeśli jego właściciel nadmiernie, brawurowo i nieuważnie go eksploatuje, jest ktoś, kto obdarzy go bardzo czułym spojrzeniem i troską. Tę bezwarunkową miłość do Forda dostrzegamy w mądrych oczach doświadczonego, sądząc po wieku, mechanika serwisu, z łatwością przywołującego „biografię” starego Forda Focusa, który przeszedł wiele od momentu opuszczenia linii produkcyjnej.

Gdy anonimowy dla widza właściciel auta czeka na decyzję: złomowisko czy warsztat, fachowiec zaprasza do „domu”, wita w serwisie Forda. Zdezelowany, wysłużony, poturbowany w stłuczkach samochód wkrótce zyska nowe życie, bo – jak głosi końcowy napis – każdy ford zasługuje na serwis. Na dodatek w przystępnej cenie.

Większość z nas wie, że najwierniejszym przyjacielem człowieka jest pies, ale samochód jest niezbędnym towarzyszem życia, o którego należy zadbać ;)

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x