Case Studies

CASE STUDY: Wafelkowy Van marki Góralki

Góralki z ponadmilionową publicznością fanów od lat królują na Facebooku. Niestety wprowadzane sukcesywnie przez serwis Marka Zuckerberga zmiany ukierunkowane na wzrost wpływów ze sprzedaży reklam w znaczący sposób ograniczyły organiczne zasięgi publikowanych przez marki postów. Jak sobie z tym poradziła agencja Abanana?

Strategicznie przyjęto dwa główne założenia dotyczące kanałów komunikacji:

  1. Zwiększenie zaangażowania fanów na Facebooku.
  2. Sukcesywne przekierowywanie komunikacji z Facebooka na inne kanały.

Pierwsze założenie osiągnięto dzięki wdrożeniu programu lojalnościowego Wafelkowy Wyjadacz. Mechanizm był bardzo prosty. Wystarczyło zarejestrować się w aplikacji i jak najczęściej wchodzić w interakcję z marką Góralki na Facebooku: lajkować, komentować i udostępniać posty. Co miesiąc 100 najbardziej aktywnych fanów wygrywało zestawy upominkowe. Dzięki tej aplikacji profil marki Góralki w maju 2014 roku był najczęściej komentowanym profilem w Polsce, wyprzedzając nawet profile polityków i celebrytów. W końcowym rozrachunku uzyskanie jednego like’a pod postem okazało się 9 razy tańsze niż w przypadku korzystania z reklamy płatnej (0,08 zł vs 0,72 zł). Czytaj więcej o Wafelkowym Wyjadaczu.

wafelkowyvan_8

wafelkowyvan_5

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x