Kampanie reklamowe

Obudź swoją ciekawość

Awake Festival to propozycja interdyscyplinarna i terapeutyczna zarazem. Cel? Połączyć zabieganych na co dzień ludzi poprzez działania inne niż zawodowe – projekty kulturalne, takie jak biblioteka leśna, kino pod mostem oraz koncerty, oczywiście na żywo, czy sztuka.

Oficjalny sponsor Festiwalu Awake, Grolsch, pragnął zilustrować, jak ważne jest, od czasu do czasu, naciśnięcie przysłowiowej pauzy w codziennym życiu pełnym pośpiechu, trosk, a nawet zmartwień.

Grolch zapraszał do uczestnictwa w festiwalu Awake w sposób dość niekonwencjonalny. Jak? Realizując eksperyment, który łączył osiągnięcia neuronauki ze sztuką. Na początek: „czytanie” fal mózgowych ludzi w czasie rzeczywistym przy użyciu słuchawek nerwowych i co najciekawsze – przekształcanie ich w sztukę wizualną.

Eksperyment Grolsch Awake wykorzystał najnowsze technologie, aby pokazać, jak niesamowity jest ludzki mózg i w jaki sposób działa, gdy usuwamy wszystkie zakłócenia i koncentrujemy się tylko na jednej rzeczy: na muzyce.

Tym razem nie będziemy zdradzali Wam szczegółów. Zapraszamy do obejrzenia reklamy, która została zrealizowana w Rumunii przez Kubis Interactive.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x