Kampanie reklamowe, Reklama, Spoty reklamowe

Reklama w kilkanaście sekund? Nissan potrafi

Rynek samochodowy w USA dla wielu koncernów jest trudno dostępny. Amerykanie mają swoje preferencje i wymagania uzasadnione tradycją, potrzebami, często sentymentem do określonej marki. Jednak w pierwszej dziesiątce sprzedaży coraz częściej goszczą na ich kontynencie firmy z Japonii oraz Korei Południowej. Czy Nissan, producent z Kraju Kwitnącej Wiśni, ma szansę zyskać klientów w kategorii, w której amerykańskie samochody królują od lat?

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x