Kampanie reklamowe, Reklama, Spoty reklamowe

Vodafone stawia na zespół!

Sieci komórkowe bardzo często reklamują się poprzez sport. Najpopularniejsze dyscypliny gromadzą na sportowych arenach dziesiątki tysięcy kibiców, a przed telewizorami miliony sympatyków, zatem to idealny moment na marketingowy „atak” i dotarcie do grupy potencjalnych klientów.

Ale jak podtrzymać tę więź, by nie zgasła wraz z jupiterami na stadionach, by była trwała. Jak zamienić trybuny w followersów w przyszłych nabywców? Przed tym wyzwaniem stanęła agencja Target McConnells z siedzibą w Dublinie, która musiała przygotować spot dla sponsora reprezentacji Irlandii w rugby, a tym jest nie byle kto – Vodafone, międzynarodowy operator sieci komórkowej znany doskonale ze swej hojności pasjonatom Formuły 1.

Jak przyznają sami zainteresowani, sponsorowanie reprezentacji rugby od samego początku miało na celu zbliżyć fanów do irlandzkiego zespołu. Było też ukłonem w stronę tradycji, Irlandczycy bowiem od 1875 roku hołubią jajowatą piłkę. Teraz kampania reklamowa zyskała nowe oblicze: ” Who We Are Is How We Play”.

Przygotowany spot pozwala na wgląd w dzieciństwo i wychowanie gwiazd reprezentacji Irlandii: Rory’ego Besta, Tadhga Furlonga, Conora Murraya i Tiernana O’Hallorana, pokazuje też, jak środowisko, w którym dorastali, wpłynęło na ich piłkarskie kariery.

Scenarzysta spotu bazuje na rzeczywistych wydarzeniach z życia graczy. Te z Tadhgem Furlongiem i Conorem Murrayem jako dziećmi zrodziły się z anegdot, którymi prawy skrzydłowy i łącznik młyna podzielili się z twórcami reklamy. Wzruszą nas czy rozśmieszą?

Trudno o przesyt piłką nożną, ale czas rzucić okiem na irlandzkie gwiazdy rugby spod znaku trójlistnej koniczyny. Oglądamy!

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL